حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

وقتی از دور خودمو نگا میکنم ...

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۲ ق.ظ

وقتی از دور خودمو نگا میکنم، وقتی به گذشته م نگا میکنم میبینم که چه قدررر داغووون بودم! چه قدر هیچی نمیفهمیدم ... انگار که میخواستم تو همه چی بهترین باشم و نبودم، طوری وانمود میکردم که هستم! بهترین هستم ! حالا هم نه که چیزی باشما فقط دوتا فرمول بیشتر بلدم و هنوز هم اون حس خودمو نشون دادن هس ولی کمتر شده. برا انکه ریشه کن کنم این عقده ای بودنو باید انقد علم پیدا کنم که بفهمم خیلیییییی کارا هس که باید انجام بدم تا مشغول کامل کردن خودم بشم و دیگه بقیه واسم مهم نباشن! البته فک کنم باز چرت گفتما ... احتمالا روش از بین بردن عقده و کمبود تو حال زندگی کردن و به وجود آوردن فرصت از هر خوش شانسی و بدشانسی ایه! 

#بسیارکنجکاوهستم

۹۵/۰۳/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۱)

سلام
من هم از دست دادن فرصتها، یکی از بزرگترین حسرتهای زندگیمه
خیلی بهتر میتونستم از وقتم و توانایی هام استفاده کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی