حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

دلبسته نباش ...

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۱۹ ب.ظ

دلگیـــر " نبــاش!
دلـــت کــه " گیـــــر " بــاشـد؛
رهـــا نمـی شــوی.....!
یــادت بــاشد :
"خــداونـــد" ، بنــدگان خـود را؛
بـــا آنچــه بـــدان " دل بستـه " انــد مـــی آزمـــاید....


و مناجات شهید چمران:


خداوندا

هر گاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد، تو او را خراب کردی، خدایا، به هر که و به هرچه دل بستم، تو دلم را شکستی، عشق هر کسی را که به دل گرفتم، تو قرار از من گرفتی، هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم، در سایه امیدی، و به خاطر آرزویی، برای دلم امنیتی به وجود آورم، تو یکباره همه را برهم زدی، و در طوفان های وحشتزای حوادث رهایم کردی، تا هیچ آرزویی در دل نپرورم و هیچ خیری نداشته باشم و هیچ وقت آرامش و امنیتی در دل خود احساس نکنم...

تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم و به جز تو آرزویی نداشته باشم، و جز تو به چیزی یا به کسی امید نبندم، و جز در سایه توکل به تو، آرامش و امنیت احساس نکنم... خدایا ترا بر همه این نعمتها شکر می کنم.


راهی نشانم بده


دنیا همه هیچـ و کار دنیا همه هیچـ   ای هیچـ ز بهر هیچـ بر هیچـ مپیچـ

              دانی پس از مرگ چه ماند زآدمی       لطف است و محبت است و باقی همه هیچ


۹۲/۰۵/۳۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۲)

سلاممم

این پست شاهکاره فاطمه مثل هممه پستات

مرسییییی

به قول خواجه عبدالله انصاری:

کار آن دارد که باتو کاری دارد

یار آن دارد که چون تو یاری دارد

اوکه در دو جهان تو رو دارد هرگز کی تو را بگذارد

عجب ان است که اوکه تو را دارد ازهمه زارتر میگذارد

اوکه نیافت به سبب نایافت می زارد

اوکه یافت باری چرا می گارد؟

در بر ان را که چون تو یاری باشد، گرناله کند سیاهکاری باشد.

پاسخ:
سلام بر آبجی سنا خانوم
ممنون! نوشته های خودم نبود ... شعر خودم هم نبود! ولی به شدت خبر از حال من میداد ... :(
ممنونم از این متن :)
راستی اونم نتونستم درست کنم ... سطر دهم: میگارد==> می گذارد :D

سلام

عالی بود

پاسخ:
سلام استــــــاد!
شما کجا اینجا کجا ؟! نبودین ؟!
ممنونم ... واقعیت که نه اما حقیقته زندگیه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی