حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

این چه زندگی ایه؟

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸ ب.ظ

امروز بعد مدت ها مربی کاراته سنسیمو دیدم ... همانطوری خوشتیپ فرز .... دلم واسه سمانه و پروانه و افسانه و جمله و نهمین خیلی تنگ  شده .... برا تمرینامون .... برا تنبیهایی که به خاطر دیر رفتن میشدیم. ... برا مسابقه و مریم که داورمون بود ... برا اون خوابگاه داغون که چهار نفره رو تخت دو نفره خوابیدیم .... واسه جوکایی که جمیله تعرف میکرد و سنسی میگفت بهشون رو نده .... برا اون عکسایی که باهم گرفتیم و الآن نیستن! دلم میخواد به سمپاد و درسی که مجال نداد به همه چیم برسم فحش بدم .... 


چرا آدمای اطراف من انقدر خوب نیستن ؟ چرا من باید این آدمارو تحمل کنم؟ همه مردمی اطرافم شراب میخورن و به هیچی مقید نیستن زناهم به جشنای مختلط میگن شادی!!!! وقتی میگم ازشون خوشم نمیاد بابا میگه نه دیگه تو باید بگی بخندی .... وقتیم اعتراض میکنم میگن تو باید خودتو وفق بدی .... حمید خر میاد خونه میزنه شیشه های خونه رو میشکنه اما من باید رفت و آمد باهاش حفظ کنم جشن مختلط میگیره و این رسم تو خانواده مون باب میکنه و باعث میشه نخونیم تو هیچ مهمونی ای شرکت کنیم اون موقع من باید وقتی میبینم بهش سلام کنم و دست بدم و شاد باشم ..... میگه آدم باید متعادل باشه و من باید سکوت کنم و هیچ اعتراضی نکنم که مبادا مثل گاوی وحشی رم کنه و بریده به هم!!!! خدایا اینا کین دیگه؟؟؟ چرا همه فقط به مد و خوش گذرونی اهمیت میده؟؟؟ انسان هست اصلا؟؟؟

۹۳/۰۵/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۱۱)

مردم ما یه مشکل بزرگ دارن اونم اینه که ثبات شخصیتی ندارن.باوکن اگه فردا دوبا آنجلیناجولی باچادر بیاد جلودوربین مردم ما هم چادرسرمی کنن.درسته من چادری نیستم ولی بعضی چیزهارو سفت وسخت قبول دارم.
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۳۶ آیور دختری از خونه
گفتی مگه چیه؟
منم گفتم چیلیم چیه!
پاسخ:
بفرما!
چیلیم چیه!

ینی چی این؟؟؟
پاسخ:
خودش میاد توضیح میده!
الفراااااااااااااااااااااااار!...
بزن غلامو دو تیکه کن حالش جا بیاد! از حرصش بهت میگه ملا... تو بگو من ملت هستم چون مونثم... تو که عربیت خوب نیس بهتری حرف نزنی ضایع نشی... غل غل!
بلی؟؟؟؟؟؟
چیلیم چیه!
پاسخ:
بله دخترم!
عروسیایی که ما تو شهر خودمون می گیریم دقیقا این مدلیه، ولی تعطیلات عید نوروز 93، بابا و مامان و حجت رفتن عروسی پسرداییم که تو تهرانه، من نرفتم. چن روز پیش فیلمشونو دیدم، همین جوری بود که توضیح دادم. با این که فامیلای عروسم آذربایجانی بودن. هرچیم من تعجب می کردم، حتی اونایی که نرفته بودن سرزنشم میکردن که مگه چیه؟!
پاسخ:
آره دقیقا ماام تو فامیلامون این حرفارو خیلی داریم! انقدر عقل و سوادو منطق ندارن! تو همه چیم خودشونو صاحب نظر میدونن!!!
نه دیگه امل بودن منو پریا رو همه ی فامیل به رسمیت شناختن کسی به ما نمیگه جلین اوینییون! البته عروسی هامون که مختلط نمیشه ولی بعد از شاممون مختلط میشه! عروسمونم ندیدم تا حالا با نامحرما دس بده. عروسی دختر عمه ام مهسا 17 شهریور بود خیلی خوب بود. فیلم بردار از خانومایی که میرقصیدن اصلا فیلم نمیگرفت . فقط عروس دوماد! البته موقع عقد فیلم گرفت ولی اونموقع کسایی که میخواستن حجاب داشتن. لباس عروسم خیلی ساده و تقریبا پوشیده بود. آرایششم فوق العاده کمتر از عروسای دیگه ای بود که دیده بودم . در کل عروسی متین و دل نشینی بود.
پاسخ:
این غلامرضا به من میگه مالا پیش همه! همه منو به اسم مالا میشناسن! میفهمی رویا؟ دلم میخواد غلامرضا رو خفه کنم! همیشه باهم سر همه چی بحث میکنیم و آخرش هم قبول نمیکنه! البته منم قبول نمیکنم!!
خیلی خوبه که خوش گذشته :)
خودم حدس زدم ولی این مدلیش هم هس!
آره،هرچند من جدی نمی گیرم! کلا فازش معلوم نی! پیش بعضیا میگه چادر چاقچورت کو؟! پیش بعضیا هم میگه بیخیال!
پاسخ:
احتمالا داره ششخصیتش شکل میگیره! نگران نباش! آخه فائزه ام تازگیا شروع کرده نمازشو میخونه کلا با این چیزا لج بود اما الآن نمازشو میخونه!
با مطلبی که درباره ی دس دادن نوشتی موافقم. آقا من چندشم میشه وقتی با بعضیا دس میدم.زوره مگه؟! نمی دونم چه فازیه همه هم روشن فکر شدن برا من! دیگه به حدی از ملکوت اعلی رسیدیم که داداشم به من میگه تو چقد املی! یه جوری نگام میکنن که انگار اونی که فکرش اشتباهه منم! من ناراحت میشم وقتی عروس بی حجاب نیمه برهنه میاد با مردای معلوم الحال مهمون دس میده و خوشامد میگه و پیششون میرقصه. من ناراحت میشم وقتی تو فیلم عروسی رقص خانوما رو میبینم. کی اشتباه میکنه؟ برا همه هم یه جوری عادیه که انگار بچه ی ناف لس آنجلسن! بی خیاااااااال بابااااااااااااااا! آدمو خر گاز بگیره جو نگیره!
پاسخ:
مینا حمید به من محرمه ... اگه نباشه حتی بابام هم اجازه نمیده! فقط نخواستم نسبتش با خودم بگم تو وبم
منم خیلی ناراحت میشم وقتی غلامرضا ( اونم محرمه) میگه اوزوزه سریمین گلین اوینیون!!!! اونم بین مردا
واقعا داداشت میگه این حرفو؟؟؟
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۶ پیام پژوهان
میگه آدم باید متعادل باشه...

اعتدال ایشون مثل اعتدال دولت حاضره :)))))

انصافا این مدل خوشگذرونی ها چیزی جز تلف کردن وقت نیس! جدای از گناهش البت! والو! تهش میبینی فقط به ظاهر شاد بودی اما در اصل درونت تاریک شده!
پاسخ:
بله درسته ..... کاش میدونستم اینو به اونا هم بگم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی