حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

من میخواهم شاد باشم ...

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۵ ب.ظ

بعد از مدت ها سلام به وبلاگ خاک گرفته ام و سلام به همه

علی الخصوص به بهاره و خانوم بی تی و زینب خانوم گل( همه تون گلینااا)! خخخخخ

بچه ها برا همه تون آرزوی موفقیت دارم! :)


این پست رو مینویسم برای کنکوری ها و کسانی که مشغله زیاد و فرصت کم دارند! ( میبخشید آقای قلم چی یکم ازتون تقلیلیدم!)


اولش سخته واقعا این که بشینی یه جا و سعی کنی درساتو با دقت بخونی!

ولی احساس میکنم اگه بیکار بشینم رو به چُخ میرم! ( چخ یه مرحله بعد فناست!)

آدم وقتی تو زندگیش بدون پیشرفت و تلاش میمونه یه جا همه بیماری ها میان سراغش!

سردرد، کمر درد، چش درد، گوش درد ....

بلــــه!

تلاش شادی میاره، پیشرفت واقعی شادی میاره، حتی شکست خوردن نه تو قلم چی بلکه جاهای دیگه زندگی هم باعث پویایی انسان میشه ....


امسال رو با همه سختیاش حتی اگه به جایی هم نرسم دوس دارم ...

شادی رو بهم برگردوند و فهموند که باید همیشه شاد باشم و بخندم و بخندونم و دوست داشته باشم و دوست داشته بشم و ..... زندگی کنم!


همه لحظه ها  تون پراز تکاپو و آرامش و لذت!

در پناه خالق هستی


پدر


چیه بی تی ؟؟

الآن حتما میگی این چه عکسیه این دختره از آلبومش انتخاب کرده بذاره اینجا ؟؟

اصن دلم خواست عسکه بابامو بذارم این جا

خخخخخخ

۹۲/۰۹/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۴)

سلام

اینهههههههه

اینه اون فاطمه ای که من میخوام و دوس دارم وانتظار دارم

این جمله رو که نوشتی امروز رو باهمه سختیاحتی اگه موفق نشی دوس داری

انشالله که بهترین نتیجه ممکنه رو میگیری عزیزم

 

پاسخ:
سلام عزیزم

ممنونم! :)
سلام.خیلی ممنون عزیزم.ازخیلی هاشنیدم که می گن شادبودن وشادزندگی کردن آسونه ولی قبول ندارم.آدم وقتی می تونه شادباشه که ازخودش راضی باشه وازاونجایی هم که راضی کردن این بشرپرتوقع سخته پس شادبودن هم نمی گم سخته ولی حداقل آسون نیست.
پاسخ:
سلام بهاره جان! خوش اومدی!

بعضیا خودشون زندگی رو سخت میگیرن همین!

توقع دو نوعه البته!
 
و یکیش خوب اون یکی بده! :)
آفرین فاطمه(نیشخند)!
خیلی خوبه که تصمیم گرفتی شاد باشی, جان خودم!
موفق باشی خاهر!
پاسخ:
ممنونم! :)
خوشم میاد جدیدا همه از طرف من جواب خودشونو میدن!
نه فاطمه منحنی پیشرفتت صعودیه!فک کن از اوووون عکسه(:دی)رسیدی به این!فک کن!!!!
ولی فاطمه چه ربطی به پستت داره؟!(خجالــــــــــت)
اما در مورد مطلبت!موافقم باهات!خیلی هم موافق!
پاسخ:
چرا ربط نداره ؟! خب این عکس تو باطنش میگه امید!

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی