حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

استاد!

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۱۱ ب.ظ

یه استادی دارم ، استاد عباسیان!

فیزیک درس میده و به قول خودش اگه صد بار هم متولد بشه باز همین شغل رو انتخاب میکنه!


آخر جزوه حرکتش یه حرفی زده، از اون حرفا که مال هر کسی نیست!


باید کتاب را بست، باید بلند شد

در امتداد وقت قدم زد .....    ابهام را شنید ...... باید دوید تا ته بودن .....    باید به منتهای درخت و خدا رسید ...

باید نشست، نزدیک انبساط     

                                                         جایی میان بی خردی و کشف.



قصدم از نوشتن این متن توصیف استادم نیست ...

آدم باید خودش استاد بشه، باید از هر لحاظ استاد باشه تا مستحق لقب استاد بشه ....


ولی این حرف ، این حرف واقعا یه چیز دیگه میگه!

باید کتاب را بست .... باید کتاب را بست ....

باید نشست، نزدیک انبساط ==> جایی میان بی خردی و کشف!


واقعا این مدرسه ها شده جایی برای اخذ نمره به التماس! من که فقط به امید قبولی امتحانامو میدم!

واقعا دارم از همه زده میشم .... از اون کسی که مدرسه هامونو محرم سازی کرده، از کسی که مارو از هدف درس خوندنمون دور کرده!

تا حالا ان قدر حس تنهایی نکرده بودم !


اینم نوشته با دست خط خودشون!


باید کتاب را بست


اینم خودشون!

خخخخخ


استاد

۹۲/۱۰/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۵)

راستی ای عکسی ک ازشون گذاشتید کانکس اموزشگاه برهان شعبه ی فردیسه!!!!!
پاسخ:
آموزشگاه برهان کجاست؟! 
شما از کجا میشناسید استادو؟
استاد عباسیان تکه و ب نظرم اسطورس دنیا مثل این ادما رو کم داره واقعا توصیفشون با واژه و کلمه غیر ممکنه
پاسخ:
از چه لحاظ تکه؟ اخلاق؟علم؟درس دادن؟حکمت؟
خوب بودن جنبه های زیادی داره ...
ولی من به عنوان یه معلم فیزیک حرفه ای قبولشون دارم ...
همیشه دوست داشتم استادی داشته باشم که بفهمه برای چی سر کلاسش نشستم ... بفهمه وقتی درس میده شوقم رو نمیتونم توصیف کنم ... دوست داشتم هر چی در اون باره میدونه رو بهم منتقل کنه ... متاسفانه الآن خیلی از معلمان کنکور فقط در سطح کنکور بهمون درس میدن ... اوناهم البته تقصیری ندارن ...
خدا لعنت کنه باعث و بانیش رو ...
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۳۶ آشنای غریب
شعر مال سهراب سپهریه
اینکه میگه، اگه از اول هم شروع کنه، بازم تو همین راه و شغل وارد میشه، خیلى خوبه...
پاسخ:
آره اصولا اینطور آدما هم موفق میشن!

نه منی که هنوز نمیدونم چی رو دوست دارم ... والله!
خدایا
پنجره ای برای تماشا وحنجره ای برای صدازدن ندارم
امیدم به توست
پس بی آنکه نامم را بپرسی ودفترهای دیروزم را ورق بزنی
رحمتت رادر این ماه عزیز بر همه کسانی که دوستشان دارم جاری کن.

آمـــــیـــن.
پاسخ:
اااااا شما اسمت مریمه ؟! :))

آمیـــــن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی