حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

ذره ذره میسوزند و من ازفنا شدنشان فنا میشوم


آنها فنا میشوند در ذرات دنیا و من فنا در جمال ذرات دنیا


جوانه های قلبم که تا کنون نهفته در خاک بودند، اکنون سر برون می آورند


گویی که خدایـــــــشان را صدا میزننــــــــــــد!


و من لحظه لحظه پر میشوم از حس ناب خدایی شــــدن ...


بهترین لحظه زمانی ست که خواسته یا ناخواسته بالا میروی


و در حالی که پژمــــــرده شــــــدی به سرای نور میرســـــی


آنجا که جمال هستی برایت خداســــــــــت


و آنجا که همه چیز در کف توســـــــــــــــت!


خدا در همه حال صدایت میزند، تویی که نمیشنوی، تویی که نمیخواهی بشنوی!(خطاب به خودم!)


الله

۹۲/۱۱/۱۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۶)

عاللللللیییییییی

دوست دااااارم

پاسخ:
منم شما رو دوست داااارم :*
اصلاکارمسخره ای نیست.آدم گاهی واقعانیازپیدامی کنه که احساساتش روبیان کنه هرچندکه خیلی وقتاکسی درکش نمی کنه.
پاسخ:
منظورم از کار مسخره این بود که احساساتمو با کسی در میون نمیذارم ....
عکس ش هم خیلی خوووب. کاش در همه حال حواس مون بود و اهل ذکر...
پاسخ:
:)
خوش به حالت که می تونی بخشی ازاحساساتی روکه داری بانوشتن بیان کنی.این یه نعمت خیلی بزرگه.من که هیچوقت نتونستم خوب بنویسم. امیدوارم نوشته ها واحساساتت ازاینی که هست پربارتربشه.
پاسخ:
ممنووووووووووووووووووووونم بهاره :**
انقده احساساتم میمونه درون خودم آخرش این مدلی میاد بیرون
البته توصیه نمیکنم یه همچین کار مسخره ای رو انجام بدی ... من مشکل دارم!
خیلی خوب بود.خودت نوشتی یاازیه جایی برداشتی؟البته مهم نیست ها فقط خواستم بگم خیلی خوبه.
پاسخ:
سلام بهاره گلی!

خیلی خوش اومدی :)

خودم نوشتم ...

بهاره وقتی میبینم کسی متوجه میشه چی نوشتم و براش ملموسه خیلی خوشحال میشم

همیشه موفق باشی!
گلی رو کم کنیه؟
وب مارو که اول از همه نوشتی.
ما خجالت زده میشویم!!!!!!
پاسخ:
آفرین آفرین گل گلی
 بالاخره دیگه

خواهش میکنم نشوید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی