حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

ستاره ها

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۶ ب.ظ

بدجور حالم گرفت ... داشتم گریه میکردم ... یکِ صبح بود ... دیدم نمیتونم جلو هق هقمو بگیرم دویدم پشت بوم ... مثل همیشه


اما نمیدونم چی شد همین که چشم به آسمون افتاد انقدر احساس خوشحالی کردم که اشکام خشک شد


خدایا چه حس قشنگی رو بهم هدیه دادی


درسته با هم قهریم ولی خیلی دوسِت دارم حتی اگه انکار کنم!  تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید



۹۳/۰۵/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۵)

قوی بونت.. راستی من الان می خواستم اسمتو برعکس کنم دیدم میشه همطاف!!! ایول! به خاطر همین با اسم همطاف نظر میذاشتی شیطوون؟؟؟ منو باش می خواستم ازت بپرسم معنی کلمه ی همطاف چیه!!
پس قوی بونت همطاف گلی!
پاسخ:
خخخخخ
من دوس دارم مهندسی شیمی تهران یا تبریز قبول شی. برق مزخرف ترینشون بود!! البته از لحاظ علاقم گفتم نه از نظر اجتماعی!! فیزیکو اول زدی فک کنم فیزیک قبول شی چون فیزیک قبول شدن راحت تر از برقه! دعا کن منم از داروی تهران یا شهید بهشتی یا هم تبریز قبول شم. بیشتر شهر تهرانو دوس دارم! فاطمه دعام کن بابام میگه داروی شهر تهرانو همین جوری نوشتم اگه قبول شی هم نمیذارم بری! دعام کنیا!!
پاسخ:
عزیزم! عشقم! فدات شم! ایشالله هر چی تو بخوای قبول شم!! خوبه آیور گلی؟؟؟دعا میکنم باش اوسته

امروز عصر خوبه؟!

ساعتشو تو بگو

پاسخ:
اوهوم
ساعت 8 
زینب خونه خودمون نیستم دقیق نمیتونم بگم 8 یا 8:15

منم خوبم

پلیمر امیرکبیر،بعد تهران،بعدشم مهندسی شیمی امیر کبیر و..(!)

ایشالا فیزیک امیرکبیر میرسونی؟!

بسی خوشحال میشم اگه توو یه دانشگاه باشیم!

چی کارا می کنی فاطمه؟!

دارم از ببکاری خفه میشم:(

پاسخ:
زینب اینطوری نمیشه یه وقتی بگو بیا مسنجر بحرفیم

سلام

احوال شریف؟!

چیکار کردی با انتخاب رشته؟ چیا زدی کجاها؟!

پاسخ:
سلام
خوبم
تو خوبی زینب گلی؟
فیزیک بعد برق بعدش مهندسی شیمی اول تهرانا بعد تبریزا آخرشم ارومیه و اردبیل!تو چی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی