حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

گاهی

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۰۷ ب.ظ

گاهی آدم دلش میخواد دیده بشه ... اما کسی نیست که بگه دیده شدن و اعتماد به نفس دو مقوله جدان! وقتی دیده نمیشه تشویق نمیشه حس میکنه چیزی نداره و اعتماد به نفسش رو از دست میده!

ولی بعضی وقتا دوس داره همینطوریم که شده دیده شه ... دوس داره دیگه توذاتشه! الآن من از این حسا دارم! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

۹۳/۰۶/۰۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۶)

سلام.خوبی؟چندوقت بودهرچی آدرس وبلاگتو میزدم بازنمی کرد.منم باهات موافقم.ولی بیشترازاینکه بخوام دیده بشم ترجیح می دم کسایی منوببینن که حضورم توزندگیشون یه اجبارنبوده باشه.کسایی که اتفاقی توزندگیشون وارد شدم.

۰۴ شهریور ۹۳ ، ۰۷:۵۵ آیور دختری از خونه
نه منظورم تو نبودی. کلا داشتم می گفتم دیده شدن از نظر کمیت و کیفیت تو آدمای مختلف متفاوته.
پاسخ:
نمیدونم! همه دوس دارن مشهور بشن اونم خیلی اما روششون گاهی درسته گاهی نابجا
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۰۸ آیور دختری از خونه
درسته...... ولی نیاز به دیده شدن تو آدمای مختلف متفاوته از نظر من... و نوع دیده شدن هم متفاوته... مثلا یکی با خودشو به نامحرم نشون دادن احساس دیده شدن میکنه یکی با خودشو نشون دادن به همون محرما هم به آرامش دیده شدن میرسه! یا یه نفر با دیده شدن بین کمتر از 100 نفر راضی نمیشه مثل خواننده ها و بازیگرا و غیره ولی یه نفر حد اشباحش یه جمع 10 نفرس که به حرفاش و کاراش توجه کنن... یا یه آدم 70 ساله شاید از توجه افراد خونوادش احساس دیده شدن کنه و بعد احساس خوشبختی کنه... به نظرم بهتره نیاز به دیده شدنمونو کمتر کنیم و به شیوه ی درست تر و بهتر دیده بشیم تا زود تر و بهتر احساس خوشبختی کنیم.. مگه نه؟
پاسخ:
همه به بیش از 100 نفر بسنده نمیکنن! یکی میشه دانشمند و تو جامعه ی اونا دیده میشه، یکی میشه بازیگر و تو اون جامعه دیده میشه ... 
یکیم به نامحرما خودشو نشون میده! رویا تو واقعا چی فکر کردی؟؟ فکر کردی منظورم رویت شدن توسط یه پسره یا چند پیسره؟؟؟؟ تو خجالت نمیکشی؟؟؟؟بزنم له شی؟؟؟رویا من از لحاظ سوادی فقط سوادی به شدت نیاز دارم دیده شم!برام مهم نیس بگن خوشگلم یا پولدارم یا یه شوهر پولدار دارم و .... سواد برام خیلی مهمه!
موافقم باهات!

۰۲ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۵۲ آیور دختری از خونه
خدا به همه چیز بیناست... کافیه اینو واقعا درک کنیم تا هیچ وقت از مادیات دنیا دیده شدنو نخوایم.. البته آیه ی سختیه... ما فقط میدونیم که خدا به هر چیزی بیناست ولی تو عمل عین جوری رفتار میکنیم که انگار نمی دونیم...
پاسخ:
نمیدونم رویا ... ولی من فک میکنم اینطوری نیست! انسان به دیده شدن نیاز داره ... حتی اون 70 ساله! اگه اینطوری بود که تو میگفتی هیچ وقت روانشناسا نمیگفتن که رو دیده شدن بچه هاتون کار کنین!چون اون بچه ها  قرار بود بزرگ بشنن و حضور خدارو ردک کنن!!...

۰۲ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۱۵ خانم والیوم
خخخخخخخخخخ...

گلبرگ کوچولو دیده شدی.. توسط من..

چه آیکون خوجملی.. غصشو نخور این حس ها زود گذرن..
پاسخ:
من حسامو مینویسم تا زودتر بزرگ شم ... خانوم والیوم!
دوس دارم دیده شم! مرسی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی