حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

چه وضعشه آخه

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ب.ظ

چرا من هر روز یه مرض میگیرم؟؟؟؟ دو روز پیش که زانوم درد میکرد کلا نمیتونستم خم کنم پله هارو یکی یکی بالا پایین میکردم

از خوابگاه تا دانشکده یه ربع طول میکشه راه هاشم ماشین رو نیست باید کلا پیاده بری حداقل دانشگاه تبریز انقددی مرتب بود که با اتوبوس توش رفت و آمد کنی!! بعدشم از دانشکده برنامه رو نگاه میکنیم ببینیم کلاسا کجان!! بعد مثلا تو سایت شرقی ه! نزدیک خوابگاه! باز دوباره اینهمه راهو بکوب تا اونجا بعدش تایم بعدی کلاس نزدیک دانشکده ست دوباره برگرد!!!! حالا الآن خوبیم میشناسیم همه جارو اولا برا پیدا کردن کلاسا کل دانشگاه میگفتیم!!!!! وای نیم ساعت طول میکشید پیدا کردن کلاس!!خودشم خیلی پستی بلندی داره زمین اینجا پله ام خیلی داره!


امروزم از صب احساس میکنم سرمو گذاشتن لای دستگاه پرس! دارم میترکم :(


+خدایا نکنه تو قیامت هی اینور اونور بریم ....

۹۳/۰۷/۰۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۷)

۱۴ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۳ --------------------
الزهرا هم دانشگاه خوبیه....
پاسخ:
:)
۱۴ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۰ --------------------
پس دانشگاه تهرانی هستین شما...
سلام مهربونم
سپیدارم
مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
*راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
Facecamp.ir
و یا campchat.ir

اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

فدامدات
ها ها ها... :)
خودت چی فک می کنی؟ :)
پاسخ:
من اصولا تفکر بلد نیستم! 
اساس دنیا با رنج و سختیست اینقدر.غر نزنیم
پاسخ:
صرفا ابراز احساسات بود! 
۰۳ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۵ خانم والیوم
حالا فهمیدم شوما از اون بچه خرخوناشی..

دانشگا تهران قبول شدی؟؟؟؟

نچ نچ نچ..

:))))))
پاسخ:
خر خون نبودم! فقط سال آخر روزی 4 تا 6 ساعت درس میخوندم یعنی عادت به مطالعه ندارم! :)
نه الزهرا قبول شدم 
عکسه خوشگله! :)
دارم تاثیر یه نفرو روت می بینم... :)
پاسخ:
کیو؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی