حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

من

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۴ ب.ظ

نمیخوام من من کنم ...

فقط میخوام خصوصیاتمو بگم بدیامو خیلی یاد آوری میکنم میخوام ویژگیامو شناسایی کنم!

وقتی از چیزی ناراحتم میگم بیان میکنم وقتیم خوشحالم بیان میکنم اینطوری فرصت تعادل رو برا خودم فراهم میکنم!

این دو روزو مامان اینا اومده بودن تهران رفتیم قم خونه دوست بابا که با خود بابا هم خوابگاهی شده بوده و الآن من با دخترش هم خوابگاهی شدم!! چه جالب واقعا! :)

بابام میگه از وقتی تو رفتی خونه خیلی ساکت شده! اینم یه طور بیانه دیگه! خیلی بابای خوبی ه! با همه آدما فرق داره! فقط کاش معلم یا استاد دانشگاه میشد!منم دلم واسه وقتایی که شما وارد خونه میشی و همیشه تلفن دستته و داری با کسی صحبت میکنی تنگ شده ... وقتی میگی سسسسس ساکت دارم حرف میزنم آخه! خدایا همیشه خوب نگهش دار ... فقط اینو ازت میخوام خوب ِ خوب نگهش دار و ببرش ...

تازگیا فهمیدم یه چیزایی رو میفهمم که خیلیا متوجهشون نمیشه ... نمیدونم استعداده،نمیدونم مربوط به شخصیته یا چیه! ولی میفهمم با تمام وجود و عاشقش میشم حتی گاهی گریه م هم میگیره! اما تا حالا کسایی که دیدم حتی دوست ندارن بشنون! 



۹۳/۰۷/۰۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۳)

۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۲ خانم والیوم
اون پاراگراف بابات رو هزارتا لایک..

راستی  هم خوابگاهیات خوبن؟
جوشیدید باهم؟
پاسخ:
مرسی ی ی ی گلم
آره خوبن! الآن یکیشون نشسته با من داره چیزایی رو که مینویسم میخونه ... بس که فضولن!والله
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۶:۵۹ خانم والیوم
لایکککککککککککک..

آخی عزیزم.. الهییییییییی..
پاسخ:
:**
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۹:۰۵ علیرضا علی اکبری
سلام
فرهیختگی  از وبلاگتون میباره...
(با آهنگ جدید ومطالب جدید)به روزم.
از نظراتتون نهایت استفاده رو میبرم.
آماده تبادل لینک هم هستیم اعلام فرمائید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی