حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

برنامه نویسی

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۵ ب.ظ

برنامه نویسیو دوس دارم ... 

دارم فک میکنم کاش منم نرم افزاری بودم !...

۹۳/۰۷/۰۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۴)

۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۶:۲۷ خانم والیوم
برنامه نویسی خیلی شیرینه..

منم واقعا دوسش دارم..
پاسخ:
خیلی خوبه نقطه ی عطف مشترک داریم ... :)
۰۶ مهر ۹۳ ، ۲۳:۴۳ مریم امینی
با ثبت لینک خود در دایرکتوری قدرتمند و معتبر best-links.ir بازید شما به طور متوالی افزایش پیدا خواهد کرد و لذت وب نویسی با بازدید بالا را تجربه خواهید کرد برای ثبت لینک خود همین الان کلیک کنید : www.best-links.ir
خیلی بوقی فاطمه!
من ایت همه نوشتم... چطور دلت اومد نظر نداده بری؟ ها؟ :(((((
مگه شما برنامه نویسیم دارین؟
راستی بروپست منم بخون! :دی
بعدش اگه عمرت کفاف داد نظرم بده!
پاسخ:
آره،خیلیم لازمه اصن!
خوندم. ولی عمرم کمفاف نداد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی