حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

از اون حسای خاص

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۸ ب.ظ

یکی از بچه هامون 24 سالشه و نامزده و اهل یزد ... یه حس خاصی نسبت بهش دارم ... نمیدونم چرا شاید چون یزدو آدماشو خیلی دوس دارم 

وقتی یه سالم بود بم زندگی کردیم یه صاحبخونه داشتیم مامانم میگه به جای مادرم بود برام میگه همیشه پیش اونا بودی حتی با لهجه ی اونا حرف میزدی! خیلی آدمای مهربونین از اون مهربونا که من دوس دارم .... الآنم مهدیه رو مثل اونا دوسش دارم ... به قیافه ش که نگا میکنم یه حس خاصی برام به وود میاد ... انگار که خیلی سختی کشیده ... 

یه دختر دیگه هست اسمش زهراست ... بچه م همه ش دنبال شوهره! کلا فک کنم همه پسرای فامیل دوستاشو میشناسه! خخخخ (البته به شوخی میپرسه!) به مهدیه گفت مهدیه تو برادر نداری؟! بعد مهدیه گفت: یکی دارم ازدواج کرده! یکیم داشتم که الآن اگه بود 21 سالش بود! بعد یهو دیدیم داره گریه میکنه .... الهی! خیلی دوسش دارم ...



۹۳/۰۷/۰۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۲)

:دی
می خواستم بگم چشمم روشن! مگه اون دانشگاه دخترونه نیس؟! هر روز چیزای جدید می شنویم ازت! :دی
ولی جدا، کدوم نامردیه؟ عاشق شدن یا عاشق کردن و اذیت کردن؟
پاسخ:
خود عشق! 
ربطی نداره به محیطش که! والله :P
پست بالاییه رو واسه چی برداشتی؟! ها؟! می خواستم نظر بدم ولی کد امنیتی نمیومد.
چه اتفاقی برای برادر دوستت افتاده؟
میگم خوبه که انقد زود صمیمی شدینا، تو کلاس ما اصن هیشکی راجع به بقیه کنجکاوی نمی کنه. البته می دونم که برای شما به خاطر خوابگاهه. خوش بگذره!

پاسخ:
مگه دیدیش؟! خب نظرتو بگو،نمیتونم بذارمش ملا عام! اتفاقا خوب شد دیدیش ...
نمیدونم یکم گریه کرد بعد از اتاق رفت بیرون دیگه نمیتونیم ازش بپرسیم چون زود گریه ش میگیره! آخی ی ی 
با بچه های خوابگاه صمیمی شدیم اینطوری! با بچه های کلاس در حد حرف زدن آشنا شدم البته یه دختری هست اونم خوابگاهیه تو اتاق بغلی من با اون و یکی دیگه از بچه های کلاس به وسطای صمیمت رسیدیم! خخخخ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی