حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

بازم از اون حسای خاص

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۵ ق.ظ

من ایرانی ام !
♥•٠·
اهورامزدای من (الله) است !
از تبار کوروشم، ولی شاهم "حسین بن علی(ع)ست" !

از دیار آرشم، ولی کماندار من "مسلم بن عقیل" است !
امپراطوری ام هخامنشی ست، ولی جغرافیای من "بین الحرمین" است !

شاه عباس را دوست دارم، ولی شاه عباس من "عباس بن علیست" !
آری من ایرانی ام عاشق کاوه، مدیون نادرشاه، ولی پیامبرم "محمدبن عبدالله(ص)ست" !

قدمت کشورم از ماورای تاریخ است، ولی معنای تاریخ برای من فقط از "هجرت پیام آورم" از مکه به مدینه است !
زیبایی های تاریخ کشورم را دوست دارم، ولی تمام زیبایی های دنیا را در کلام مولایم "حیدرکرار" میبینم !

من از تبار "سلمانم" و به او می نازم. . . 

آری آری من یک ایرانی مسلمانم ...

+ خودم ننوشتم! یعنی منو این همه نبوغ!هه

۹۳/۰۷/۰۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۶)

جواب نویسنده این متن به خیلی ها!
پاسخ:
اره واقعا
۱۲ مهر ۹۳ ، ۰۸:۵۶ خانم والیوم
لایک..

امیدوارم قاطیشون نکنیم..


پاسخ:
چند بار تکرار کنی قاطی نمیشن :)
۱۱ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۲ شرف الدین

سراغت را من از عیسی گرفتم، باز کن در را

منم من "روزبه" اما، پس از این با تو "سلمانم"

شکوه تخت جمشید اشک شد از چشم من افتاد

از آن وقتی که خاک پای سلطان خراسانم

واقعا حس ایرانی بودن یه حس نابیه:)
پاسخ:
:)
جواب دندان شکن! :))))))))
پاسخ:
جواب کی به چی؟!
 من ایرانیم ولی کتابم قرآن 
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی