حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

ناچاری و 100 درد!

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۵ ق.ظ

شنبه کلاس دارم یکشنبه هم عید قربانه 

ریاضی و شیمی دارم نمیتونم بزنم زمین استاده گفت عیبی نداره برین اما من میخوام از کلاس نمونم

میخوام برم تبریز، اما فایده نداره مامانم میره مشهد ....

۹۳/۰۷/۰۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۳)

۱۲ مهر ۹۳ ، ۰۸:۴۴ خانم والیوم
آخی...
تصویر گویای کامل احوالته...
پاسخ:
سه شنبه رفتم جمعه هم برگشتم! مامانمم جمعه رفت ...
من دیفرانسیل و گسسته و دینی:(
یعنی چقد سنگینه درسا:(
پاسخ:
موفق باشی
الهی!
این تازه اول راهه!
عادت می کنی کم کم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی