حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

اصولا

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۹ ب.ظ

وقتی واژه ی اصولا تمام زندگیت رو میگیره ...

هر حرفی میزنم دنبال اصولنش هستم ...

هر جمله ای میگم یه اصولا میذارم اولش ...

اصول،اصول،اصول ... 

بعضی وقتا هم این اصول جواب نمیده،میفهمی؟!

۹۳/۰۹/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۸)

۲۲ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۷ حدیث سامی
سلام...
:) دقیقا مث من.. ولی اصولا اصول جواب میده...

پاسخ:
:)
من که حوصله این اصول ندارم و فک میکنم تاریخش گذشته 
پاسخ:
خب اینم نظر شماست! :|
۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۰:۴۷ شرف الدین
استفاده از کلماتی مثل "اصولا" ، "اساسا"، "کاملا مشخصه" و "شکی نیست" یکی از فنون جدله. یعنی شما یک مفهوم غیرقطعی یا حتی ناصحیح رو یه جوری میگه که طرف مقابل جرات نکنه باهاش مخالفت کنه.

(ربطی به پست شما نداشت البته! :)))   ) 
پاسخ:
جالب بود! :))
پس کسایی که تو بحثاشون از این واژه ها استفاده میکنن "اصولا"آدم راستگویی نیستن!
چون من حتی تو جدل ها هم برای سرویس کردن دهن طرف اگه از جمله ای مطمئن نباشم اصلا به کار نمیبرمش!
چه برسه به اینکه یه قطعا هم وصل کنم بهش :)))

من کلا نمی دونستم موضو چیه و نظر پرتی دادم!

ولی فاطمه خوش به حالت!

این جا آدمو خفه می کنن! هیچی شبیه مدرسه نیس جز اینکه باید nبرابر اونجا درس بخونی!!

تازه سر جلسه یه چیزاییو می بینی که نه توو کتاب سوالا و نه توو جزوه استادت نه توو جزوه استاد معروف و نه توو نمونه سوالای سالای پیش چیزی شبیه شون نبوده!

بابا برو زندگیتو بکن!! اصول چیه دختر؟!!!!‎:D

پاسخ:
زینب تو هم به غیر اصولی های ذهن من اصافه شدی! :D  
:|
اهان.خوب اگه منظورت اینه که کلابیخیال موقعیت شو.طوری رفتارکن که ته دل خودت راضی باشه.
پاسخ:
ته دل خودم؟! اون موقع اصول نمیشه که ...
منظورم اینه که باید درست وغلط روتوموقعیت موردنظرتشخیص داد.بعضی وقتا مجبوریم یه کارایی انجام بدیم که درحالت عادی انجام نمیدیم ولی توموقعیت موردنظر بهترین کارممکنه.
پاسخ:
خب این حرفا همون اصولن!
من منظورم اینه: مثلا اومدی دانشگاه سعی میکنی همه درساتو عمیق بخونی و بفهمی و سعی میکنی درس خوندنتو بیشتر کنی در حالی که امتحانای داشنگاه خیلی خیلی راحت تر از امتحانای دبیرستانته و حتی اساتید هم براشون مهم نیس تو عمیق درس بخونی یا نه! من منظورم این نیس که ایران اینطوریه تو هر جا باشی بالاخره بعضی جاها این "غیر اصولی "ها وجود دارن ...
الآن این غیر اصولی ها خیلی زیاد شدن فقط ...
ولی به نظر من اصول ثابتن،همیشه و همه جا. اتفاقن یه همچین جایی "اصولی"ها(!) مشخص میشن.
پاسخ:
نه نظر بهارو یه نگاهی بنداز ...
وقتیه تو یه موقعیت غیراصولی قرارمیگیری دیگه نمی تونی بااصول همشگی پیش بری.بایداصول مربوط به اون موقعیت روپیداکنی.
پاسخ:
دقیقا منم منظورم همین جمله اول بودش! البته با جمله دومت موافق نیستم! وقتی یه موقعیت اصولی نیس همین اصولی بودنت رو از دس میدی و اون موقع ست که میفهی "بعضی  وقتا این اصول جواب نمیده میفهمی؟"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی