حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

تفاوت دیدگاه

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۵ ب.ظ

وقتی به مامانم میگم:"یکی از دوستام(یکی از دوستام یعنی همسن خودم!!) ازدواج کرده"مامانم میگه حتما یه کاری کرده باباهه نمیتونسته جمع و جورش کنه شوهرش داده!!! بلــــــه ...

اما عموم میگه:"دخترای خوب زود ازدواج میکنن"


همین عموم وقتی بهش گفتم:"با ریحانه سر موضوع خواب با هم بحث کردیم" گفت آره گاهی هم باید داد زد!

و وقتی به بابام گفتم،گفت:" نه تو باید حتی اگه بهت سلام نداد سلام بدی حالشو بپرسی .... "


همه دیدگاه ها منطقی اند!

این اطلاعات خودمونه که باعث میشه کدوم دیدگاه رو انتخاب کنیم!

مخصوصا برای شخصی مث من که از تجربه های بقیه استفاده نمیکنم تا اینکه یه بلایی سرم بیاد!بعدشم متوجه میشم اِ اِ اِ قرآن به همین دلیل این حرفو زده! انقد کله شق بودن کار دستم میده ...

۹۳/۰۹/۲۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۳)

وقتی دیگه
خودت تجربه کردی
فهمیدنش
دردش رو بیشتر می کنه

پاسخ:
وقتی تجربه ش کرده باشی کاملا میفهمی موضوع از چه قراره!!
البته گاهی تجربه ها تلخن گاهی هم شیرییییین ! :)
۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۹ شرف الدین
"پوپر" یک بحثی داره در این زمینه که خیلی جالبه. هرچند بعدها نظرش رد شد اما مبحث جالبی رو باز میکنه.
میگه وقتی ما میتونیم یک گزاره رو بپذیریم که اصطلاحا "ابطال پذیر" باشه. یعنی قابل تایید یا تکذیب باشه و ما بتونیم با آزمایش اون رو تایید یا رد کنیم.

خیلی از این جملاتی که مادر و عمو و بابای شما میگند ابطال پذیر نیستند و نمیشه تایید یا رد کرد.
من به اینجور گزاره ها میگم گزاره های گرد! یعنی همه جوره میشه استفاده اش کرد

اگر دوست داشتید مختصرا "ابطال گرایی" پوپر رو بخونید.
نظر مامانت با نظر مامان من یکیه! حالا می تونی درک کنی من چی میگم!
من تو مواردی که شک دارم (البته تازگیا این جوری شدم که) فک می کنم پیامبر و جانشینانش تو این مورد اگه بودن چی کار می کردن. معمولا هم جوابی پیدا می کنم. بعد یا اون کارو انجام میدم یا با دلایلی مثل گذشت زمان و تاثیر قرون و اعصار و معصوم نبودن خودم! خودمو توجیه می کنم و کاری رو انجام میدم که شاید خوب نباشه ولی اثر داره!
پاسخ:
خب منم به همین فک میکنم! ولی مینا با خوندن چند تا کتاب ساده از آیت الله ها میتونی مجهولات رو به معلومات تبدیل کنی و اصلا نیازی به این همه توضیح نیست!چون در بسیاری از موارد کاری که میکنیم و فکری که به سرمون میزنه درست نیستش!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی