حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

دوستای من

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۳ ب.ظ

عاغا!

 یه دوستی دارم فک میکنه من عین چیم!

جزوه ی ریاضی شو از من میگیره 

جزوه ی شیمی شو از من میگیره

جوابای تمرینای برنامه نویسی شو از من میگیره 

جزوه ی آز شیمی شو از من میگیره 

موندم والله! این تو کلاس میشینه چه غلطی میکنه؟!

یه بار یادمه یه ماه طول کشید هیبریدای رزونانسو بنویسه بیاره!!

یعنی نبوده روزی که من تمام جزوات گرامی م دس خودم باشه!

بعد بهش میگم عکسای گزارشکارای از شیمی رو بفرس یه ماه طول میده؟!

به نظرتون صلاحه من با این ادامه بدم؟!

فک میکنه نوکر خونه باباشم!

اعصاب نذاشته هااااا

حرص آدمو در میاره

۹۳/۰۹/۲۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۶)

نمیشه
راحت گفت ولش کن
ولی حس بدی وقتی حس کنی یکی داره ازت سو استفاده می کنه

پاسخ:
اوهوم
دختر بدی هم نیس ولی ...
Cut !
پاسخ:
?!cut
عاغا! من به طور مشابه همنقد تنبلم! منتها از جزوه ی ملت همون لحظه عکس می گیرم و پسش میدم! در ضمن وویس هم جم می کنم، به جای نوشتن! :-D
پاسخ:
خاااااک
من باشم ادامه نمیدم :|
هرچیزی حدی داره دیگه
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۸:۳۳ امین کوهرو
سلام مجدد.
نظر لطف شماست.
اگه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی  و خصوصا " خانه احسان " رو ببینین، ذوق زدگیتون مضاعف هم میشه.
سپاس از حضورتان.
یـ علی مدد ـا
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۸:۰۹ امین کوهرو
سلام علیکم.
آیا میدونستین خوراکی ها هم حرف میزنن؟!! دوست دارین بدونین چطوری؟!
اگه سری به وب ما بزنین متوجه میشین...
در "نمایشگاه اقتصاد مقاومتی حاتم" منتظر حضورتان ارزشمندتان هستیم...
یـ علی مدد ـا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی