حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

من خودِ خود توام ...

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ب.ظ

خدایا من خود خود توام .... 

وقتی سر نماز من با زبون خودم با تو حرف میزنم و با همون زبون خودم جواب تورو میشنوم ...

یعنی من خودِ خودِ توام !

مگه میشه قطره از دریا مسثنی باشه ؟!

قطره و دریا یکین .... مگه میشه یکی نباشن ... خدایا من خودِ خودِ توام!

وقتی کارات و افکارت و شخصیتت و خودسازی ت و عبادتت برا خدا نباشه قطعا برا هر کدوم دلیل خاصی داری ...

این وحدت رو از تو میگیره و دچار چندگانگی میشی .... آرامشت از بین میره ...

پس قطره مال دریاست ... قطره از لحاظ شیمیایی با دریا یکیه .... یعنی ما قبلِ به وحدت پیوستن هم خودِخودِ خداییم ...

اما مگه ویژگیای دریا با ویژگیای قطره یکیه؟! 

هم از لحاظ فیزیکی هم معنوی ...


خدایا ببخشمون !

به دو لغت فیزیکی و شیمیایی هریک در جای خود توجه شود! با تشکر 

از لحاظ فیزیکی منظورم اینه:

هرچیزی در حد نانو خصوصیاتش تغییر میکنه ... پس هرچیزی در حد ترا هم خصوصیات دیگه ای داره ...

۹۳/۱۰/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۳)

به کدام درجه از عرفان رسیده اید
که بانگ انا الحقِ حلاج می کنی

تا حدودی درست می گویید
وَ نَفَخْتُ فیهِ مِنْ رُوحی
آری خدا خودش را در وجودمان به ودیعه گذاشته

ولی ما حوضچه هایی هستیم
کوچک
کمی کمتر از کُر
باید همیشه وصل باشیم به دریا
آرام بگیریم زیر باران
چقدر خوب است که اینجا تَرسالی ست
هر روز باران
هر روز اذان
با مه همیشگی

راستی حواست باشد
حوضچه ای که ارتباطش قطع شد
باران را پس زد
اگر آلوده شود
تماماً نجس است

ولی وقتی به دریا وصل باشی
کُر می شوی
نه تنها آلوده نمی شوی
بلکه پاک کننده هم هستی


پاسخ:
قشنگ بود :)
من یه هیچ درجه ای نرسیدم! من فقط عرفان نظری رو بیان کردم 
اینکه گفتم سر نماز وقتی خودمون با خدا حرف میزنیم و با صدای خودمون جوابشو میشنویم یعنی خود خودشیم هم از تفاسیر نماز و سوره های سر نماز فهمیدم! بعد یاد قطره و دریایی افتادم که تو شعرا میگن ... :)
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۱:۰۸ یک عدد بانو ...
سلام،خوبی؟
نبودم..
کربلا بودم.
پاسخ:
سلام،مرسی.
به سلامتی ...
این جمله آخرت تا حالا که ثابت نشده خانم فیزیک دان!
پاسخ:
ثابتشم میکنیم!:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی