حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

واقعا خسته م

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۳۵ ب.ظ

مامانمو میخوام

بابامو میخوام 

فائزه رو میخوام

بیرون رفتن با خانواده شبا

میخوام شبا زود بخوابم ولی نمیشه چون بچه های خوابگاه بی فرهنگن و سرو صدا میکنن

صبا نمیتونم از خواب پاشم چون خسته م 

سر کلاس معادلات نهایت به مدت یک ساعت میفهمم استاد چی میگه! تو کلاس معادلات فقط جون میکنم ... استاد بدون وقفه یه چیزای نا ملموس رو میکنه تو ذهن مون :(

خونه مونو میخوام ... اینجا هر کاری میکنم باید روش فک کنم حتی حموم رفتن!چون 5 طبقه پایین تر از اتاق ماست و نباید وسیله ای رو فراموش کنم که اگه فراموش کنم ...

استاد فیزیکمون هر هفته چند تا تمرین و مسئله میذاره سایت که به هر چیزی مربوطه جز چیزی که خودش درس داده و خیلی هم سخخخخخخخت

استاد خرمی (استاد معادلاتمون) طوری ه که من واقعا دلم براش میسوزه ... جوری که بعضی وقتا بغضم میگیره ... حس میکنم باید تنها باشه که از لحاظ ظاهری انقد شرایط بدی داره ... امروزم نمیدونم پاش چی شده بود میلنگید .... اصن بهش نگاه که میکردم گریه م میگرف. .. من اگه اگه اگه روزی بخوام استاد دانشگاه شم حتما به سر و وضعم میرسم ...

مجبورم خودم خرید کنم ... 

واقعا خسته م !:(


۹۳/۱۲/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۲)

من خوابگاهی نبودم و قاعدتا نمیتونم حس و حال شما رو دقیق بفهمم. اما میدونم که خیلی از دوستان خوابگاهیم  اوایلش خیلی اذیت میشدند و یک دوره سخت رو گذروندند. ولی یادمون باشه که آدم تو سختی ها بزرگ میشه و ساخته میشه. اکثر آدمهای موفق کسانی بودند که تو شرایط سخت دوام آوردند و  درس گرفتند
پاسخ:
درسته قبول دارم حرفتونو 
یادآوری این حرفاس که باعث میشه تحمل کنم !
حال نداشتم به آشت نظر جدا بدم: خخخخ :|
الان واقعا نمی دونم چی بگم. ینی خیلی حرفا هست ولی می دونم که تو هیچ کدومو نمی خوای. فقط به عید فک کن و تابستون و آینده ای که ایشالا قراره روشن باشه...

پاسخ:
این حرفت خیلی حرف بود مینا
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی