حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

تصمیم

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۲۰ ب.ظ

خیلی وقته یه تصمیمی گرفتم اونم اینه که وقتی یه رفتاری از کسی دیدم که خوشم اومد ازش تعریف میکنم و لبخند میزنم 

اگه کسی یه کاری رو بلد بود که من تلاش میکردم برای یادگیری ش ازش میپرسم که چطور این کارو انجام میده ... قبلا اینطوری نبودم نمیدونم به خاطر غرور بود یا اهمیت حرف مردم! در هر حال تصمیممو گرفتم من!

تو خوابگاه حتی اگه کسیو دیدم که یه ذره واسم آشنا بود با روی خوش سلام میدم و لبخند میزنم حتی اگه اون ندونه من کیم! البته اگه چند بار من سلام دادم و اون جواب خوبی نداد دفعه بعدی منم سلام نمیدم!


۹۳/۱۲/۱۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۱)

خیلی خوبه
منم تازه تصمیم به اصلاح الگوی مصرف آب گرفتم

به هر حال اینا اخلاقای اسلامیه
که ما باید زنده نگهشون داریم
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی