حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

زندگی یعنی فقط نفس کشیدن

سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ب.ظ

اینکه میگن زندگی زندگی ... یه چیز بیخوده 

زندگی یعنی نفس کشیدن همین و بس!

نه لذت هاش لذته نه درداش درد ... زندگی یک پدیده ی خیلی بیخودیه که مجبورم تحملش کنم تا بمیرم 

وقتی چیزای بد زیاد میشه و من باید توجیه کنم خودمو که این چیزا دست خود آدماست و خدا اگه بیاد این وضعیتو درس کنه یعنی دیگه اختیاری دست آدما نمیمونه، پس زندگی یعنی فقط نفس کشیدن !


رفتم نمایش سقراطو دیدم ... عالی بود! 

دیالوگ هاش به کنار ،ششخصیت سقراط یه چیز دیگه بود! 

آرامشی که داش، بیخیالی ش و نوع زندگی ش فوق العاده بود .. فک کنم به خاطر این بود که آدم آزاده ای بود ... خوش به حالش !

۹۴/۰۱/۱۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۲)

ممنون چقدر عالی و علمی گفتید ..درود بر شما با این توضیحات بسیار عالی
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام
داره روحت بزرگ می شود
سعی کن این معنی زندگی تا پایان عمر از یادت نرود
این نقطه ای که هستی عالی است
ولی شکار شیطان نشوی که افسرده میشی
زندگی یک چیز بیخوده که باید تحملش کنی تا عمرت تموم بشه
فقط باید سعی کرد خوب تمومش کنی
انسانیت داشته باشی
ثابت کنی ادمی
تا خدا ورت گردونه به. بهشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی